Řiďte své projektové portfolio efektivně!

 „Až 54 % neúspěchů IT projektů je otázkou projektového managementu, zatímco skutečné technické výzvy představují pouhá 3 %.“

S nástrojem ADVANTA si můžete uspořádat a spojit vše s čím pracujete. Efektivní spolupráce a komunikace v týmu, správa kalendáře, termínů a dat. Vše na jednom místě a v aktuálním čase. Díky kombinaci tradičních metod a inovativních přístupů v projektovém řízení umožňuje ADVANTA efektivněji dosáhnout vytyčených cílů a usnadnit realizaci stanovených obchodních aktivit nebo firemních strategií.

Proč si vybrat ADVANTU?

  • Okamžitý přehled o vašem projektovém portfoliu (aktuálnost, plánovatelnost).
  • Rychlá a komfortní komunikace v týmu i mimo firmu (dostupnost odkudkoliv přes webový prohlížeč).
  • Sklad potřebných aktuálních dokumentů – vše na jednom místě.
  • Vizualizace dat – přehledné plánování a vyhodnocování stanovených cílů.
  • Snadné plánování zdrojů a "what-if" analýzy scénářů.
  • Jednoduchost, přehlednost, maximum relevantních informací.
  • Snadná implementace, výhodné licenční podmínky.
  • Růst dle potřeb organizace. Široké možnosti konfigurace a propojení s ostatními firemními systémy.