Správa projektového portfolia

Jak plánujete své projekty? Dokážete efektivně řídit jejich průběh? Klíčovými aspekty správy projektového portfolia je distribuce informací, vyhodnocení projektových údajů, optimální využití zdrojů a včasná reakce projektových týmů. Zapomeňte na hektické a zdlouhavé projektové porady, plné mailboxy nebo zvonící telefony. Seznamte se s nástrojem ADVANTA, který byl vytvořen, aby naplnil novodobé potřeby projektových manažerů.

Klíčové přínosy nástroje

  • Plná kontrola produktového portfolia nebo jednotlivých projektů. 
  • Systematické monitorování a automatický reporting, okamžitá priorizace vybraných projektů nebo celých projektových celků.
  • Plná transparentnost dat a možnost jejich okamžité vizualizace.
  • Jednotná informační platforma pro všechny členy projektového týmu, shromažďování relevantních dokumentů k projektům na jednom místě.
  • Snadná a vysoce efektivní komunikační platforma mezi zaměstnanci firmy a externími dodavateli.
  • Risk management, orientace na výsledek a řešení problémů v reálném čase a odkudkoli.
  • Zjednodušení administrativy a administrativní zátěže členů projektového týmu.
  • Snadná implementace s vynaložením minimálních nákladů.
  • Rychlé zhodnocení investice ve formě okamžitých přínosů pro chod firmy.
  • Moderní přístup.

Detailnější informace o tomto tématu naleznete v  produktovém listu (1.2 MB, Adobe Acrobat dokument).

Zavolejte nám, rádi Vám pomůžeme či poradíme

Obchodní oddělení |