Správa projektového portfolia
Jak plánujete své projekty? Dokážete efektivně řídit jejich průběh? Klíčovými aspekty správy projektového portfolia je distribuce informací, vyhodnocení projektových údajů, optimální využití zdrojů a včasná reakce projektových týmů. Zapomeňte na hektické a zdlouhavé projektové porady, plné mailboxy nebo zvonící telefony. Seznamte se s nástrojem ADVANTA, který byl vytvořen, aby naplnil novodobé potřeby projektových manažerů.
Klíčové přínosy nástroje
- Plná kontrola produktového portfolia nebo jednotlivých projektů.
- Systematické monitorování a automatický reporting, okamžitá priorizace vybraných projektů nebo celých projektových celků.
- Plná transparentnost dat a možnost jejich okamžité vizualizace.
- Jednotná informační platforma pro všechny členy projektového týmu, shromažďování relevantních dokumentů k projektům na jednom místě.
- Snadná a vysoce efektivní komunikační platforma mezi zaměstnanci firmy a externími dodavateli.
- Risk management, orientace na výsledek a řešení problémů v reálném čase a odkudkoli.
- Zjednodušení administrativy a administrativní zátěže členů projektového týmu.
- Snadná implementace s vynaložením minimálních nákladů.
- Rychlé zhodnocení investice ve formě okamžitých přínosů pro chod firmy.
- Moderní přístup.
Detailnější informace o tomto tématu naleznete v produktovém listu (1.2 MB, Adobe Acrobat dokument).