Jak ADVANTA podpoří stavební společnosti?
Typické problémy v oblasti řízení stavebních projektů
- Informace o potenciálních transakcích (nabídkách, výběrových řízeních, apod.) nejsou zpracovány do termínu určeného zadávacími podmínkami, respektive nebyl dostatek času nebo kapacit na účast ve výběrových řízeních a společnost tak ztratila potenciální obchodní příležitosti.
- Informace o stavu projektů jsou roztroušené a uložené v různých informačních systémech, např. e-mailu, instant messagingu nebo na různorodých elektronických úložištích. Vedení společnosti ve výsledku nemá jasnou představu o konkrétním průběhu projektů.
- Zejména při řízení geograficky roztroušených projektů se projevuje komunikace jako časově velmi náročná a také se snižuje účinnost rozhodování.
- Často není jasné, kdo a jaké problémy v rámci jednoho projektu řeší, chybí rozdělení odpovědnosti ke konkrétním úkolům projektu.
- Složitost plánování a analýz dostupnosti zdrojů, jakož i jejich využití a celkových nákladů.
- Není systematicky uchovávána projektová historie ve všech fázích životního cyklu projektu – od prodeje až po podporu.
- Neexistuje přehledný celkový finanční výkaz portfolia projektů – finanční plánování se stává obtížným.
- Vedoucí projektu nepřijme ukončení projektu, dokud nároky ze strany zákazníka nebudou schváleny jím samotným.
Mapa procesů, které mohou být automatizovány pomocí systému ADVANTA
ADVANTA může zahrnovat hlavní i podpůrné procesy organizace věnované realizaci stavebních projektů.

Detailní popis řešení naleznete v
tématické brožuře (1.4 MB, Adobe Acrobat dokument).